Το ecomobility έχει σαν θέμα την οικολογική
μετακίνηση, που είναι και το ζητούμενο. Για να υπάρχει όμως οικολογική μετακίνηση,
πρέπει αρχικά να διασφαλίσουμε την προσβασιμότητα στην περιοχή μας.
Με τη συμμετοχή μας όλα αυτά τα χρόνια στο
πρόγραμμα διαπιστώσαμε ότι :
1) Τα
ηλεκτρονικά διόδια που έχουν δρομολογηθεί θα τεθούν σε λειτουργία το αργότερο
μέχρι το 2020.
2) Στο
τμήμα ΤΙΤΑΝ–ΔΕΡΒΕΝΙ γίνεται βίαιη μετατροπή της οδού Θεσσαλονίκης–Σερρών σε
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ.
Τα 2 αυτά γεγονότα αυτόματα δημιουργούν σοβαρό
θέμα προσβασιμότητας στους οικισμούς από τους οποίους προέρχονται οι
μαθητές του σχολείου μας. Δεν έχουμε προσβασιμότητα επειδή ΜΟΝΟ στο σημείο αυτό
η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ πάτησε στον παλιό δρόμο και επειδή δεν υπάρχει εναλλακτική
πρόσβαση στο παλιό εθνικό δίκτυο μετά το ΔΕΡΒΕΝΙ.
Σαν αποτέλεσμα προβλέπεται οικονομική επιβάρυνση
των γονέων των μαθητών καθώς και περιβαλλοντική επιβάρυνση, λόγω των
εναλλακτικών διαδρομών που θα επινοηθούν
για την παράκαμψη των διοδίων.
Με βάση τα προηγούμενα, οι συντονιστές του προγράμματος έκαναν μελέτη για τη βίαιη μετατροπή της οδού
Θεσσαλονίκης–Σερρών σε ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ στο τμήμα ΤΙΤΑΝ–ΔΕΡΒΕΝΙ και έστειλαν
επιστολή στο Δήμαρχο Ωραιοκάστρου για το θέμα, προκαλώντας έτσι την πλήρως αιτιολογημένη απόφαση 256/2018 (ΔΙΑΥΓΕΙΑ) με
την οποία ζητείται από το ΤΑΙΠΕΔ να εγγράψει δικαίωμα ελεύθερης πρόσβασης στην
περιοχή για τους δημότες του Δήμου
Ωραιοκάστρου.
Η απόφαση γνωστοποιήθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ (σημερινό
ιδιοκτήτη του αυτοκινητοδρόμου) ΕΓΚΑΙΡΑ για την αποφυγή πιθανών μελλοντικών
νομικών εμπλοκών και έλαβε τον ΑΠ.35641/2-8-2018.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου